Sursa imagine: vk.ru

Regulile de care merită să ţii cont pentru a avea o siluetă perfectă

Cu siguranţă citeşti toate sfaturile şi regulile revistelor pentru femei. Majoritatea sunt utile, altele însă sunt stereotipuri vechi şi nedemonstrate. Îţi descoperim unele dintre aceste reguli de aur de care trebuie să ţii cont şi să nu te conduci după clişee.

1. Grăsimea abdominală nu “arde” atunci când faci abdomene. Muşchii tăi se vor dezvolta sub grăsimea abdominală, astfel vei da doar volum burtei tale. Pentru ca grăsimea să dispară trebuie să faci exerciţii de respiraţie cu abdomenul încordat cât mai mult timp.

2. Cel mai bun exerciţiu pentru şolduri este elasticitatea şi plimbarea.

3. Pentru ca să dai picioarelor tale un aspect frumos e nevoie să mergi la sală de min. 2-3 ori pe săptămână. Iar fiecare antrenament să-l închei cu exerciţii de elasticitate.

4. De dimineaţă, pe stomacul gol, bea două pahare de apă (se recomandă cu lămâie), peste 10 minute ia două linguri de ulei de măsline (pentru stabilizarea ciclului menstrual). De asemenea poţi lua şi un măr verde.

5. Micul dejun. Peste 10- 15 minute după ce ai băut apă, se recomandă să manânci cereale. Ele conţin necesarul de energie pentru întreaga zi.

6. Nu bea apă în timp ce mănânci şi nici 40 de minute după mâncare. Astfel nu vei încetini digestie, te vei simţi ma uşoară, iar pereţii stomacului vor fi îngustaţi.

7. Manâncă des, dar puţin, pentru a echilibra metabolismul. Ideal ar fi să iei masa de cinci ori pe zi, peste fiecare trei ore.

8. Băile de aburi nu “ard” grăsimile, ci doar elimină apa din organism, aceasta restabilindu-se peste două ore.

9. Să nu mănânci după ora 6.00- CLIŞEU. Pentru o siluetă perfectă, trebuie să nu mănânci 3-4 ore înainte de somn.

Autor: zumi.md
15.04.2016 Caleidoscop
3448
0

Comentarii 0